Nova energija javnog prostora kroz spoj sporta, tehnologije i zajedništva
Na Ljetnoj pozornici Ilidža 16. juna počeo je projekt LJETNA‘25, koji će sve do 13. jula građanima Sarajeva i posjetiteljima pružiti nezaboravno ljetno iskustvo uz direktne prenose utakmica FIFA Svjetskog klupskog prvenstva te zabavne sadržaje za sve generacije i vrijedne nagradne igre. U savršenom spoju sporta, kulture i tehnologije, projekat je pokrenuo Laboratorij za inovacijska rješenja uz podršku kompanije Hisense zvaničnog partnera ovogodišnjeg prvenstva, Nogometnog Saveza BiH i JU “KSIRC” Ilidža. Cilj projekta je oživjeti javni prostor, ponuditi nove programske sadržaje i doprinijeti razvoju lokalne zajednice kroz inovativne formate.
„Ilidža već godinama ima ogroman potencijal da bude centar kulturno-sportskih dešavanja u Kantonu Sarajevo. Projektom LJETNA’25 pokazujemo kako se uz kreativnu viziju i strateške partnere može stvoriti ambijent u kojem se građani povezuju, inspirišu i uživaju u najboljim svjetskim sadržajima bez potrebe da napuste grad. Posebno zadovoljstvo predstavlja i potpisivanju ugovora u Londonu sa kompanijom DAZN za licencirani prenos po FIFA standardima.“, izjavili su iz Laboratorija za inovacijska rješenja.
„Fudbal ima moć da ujedini ljude, a mi u Hisenseu vjerujemo da inovacija nije samo u tehnologiji, već i u stvaranju trenutaka koji nas povezuju. Podrška projektu LJETNA
‘25, idealna je prilika da zajednički podijelimo uzbuđenje Svjetskog klupskog prvenstva s publikom u Bosni i Hercegovini i pokažemo kako Hisense tehnologije obogaćuju svakodnevni život“, izjavio je G.din Abdurahman Drkić, generalni direktor Gorenje Commerce BiH i Regionalni direktor prodaje kompanije Hisense Europe.
FIFA Club World Cup 2025™ prvi put se igra u novom formatu sa čak 32 najbolja kluba sa svih kontinenata, a turnir se održava u 12 gradova SAD-a. Hisense, kroz kampanju Own the moment, naglašava kako fudbalski trenuci mogu povezati ljude i obogatiti svakodnevni život. Gledatelji koji posjeduju Hisense televizore i aktivan DAZN nalog mogu besplatno pratiti sve utakmice i ekskluzivne statistike u realnom vremenu.
Pored sportskih prenosa, posjetioce Ljetne pozornice očekuju i dodatni sadržaji: od kreativnih radionica i porodičnih igara do specijalnih večernjih programa. Tokom radnih dana, posebnu pažnju privlače nagradne igre, u kojima gosti mogu osvojiti potpisane dresove A reprezentacije BiH, Hisense kućanske aparate, kao i druge vrijedne poklone. Za veliko finale će posjetioci imati priliku osvojiti i 75 inčni TV HISENSE 75E7NQ PRO za kućna gledanja mečeva u prijateljskoj atmosferi.
Pored glavnih partnera projekat su podržali: Coca Cola, Carlsberg, BH Telecom, Lutrija BH, Franck, Privredna Banka Sarajevo, Adriatic Osiguranje, Orangina, AE sigurnost, TNT radio, O kanal, Green oil, Porsche Sarajevo, Suman, Tomošped d.o.o. i ostali.
Projekt LJETNA ‘25 ujedno predstavlja početak aktivne strategije revitalizacije javnog prostora i kreativnog korištenja prirodnih i infrastrukturnih resursa kojima Ilidža, kao jedna od najzelenijih općina Kantona Sarajevo, već raspolaže. Ljetna pozornica tako postaje mjesto susreta, opuštanja i zajedničkog praćenja historijskih sportskih trenutaka, od šetnje s porodicom do gledanja posljednjih nastupa fudbalskih velikana poput Hallanda, Mbappe-a, Messija.