back to top

Hisense LJETNA’25 “Own the Moment!”: ILIDŽA OTVARA LJETNU SEZONU UZ SPEKTAKL FUDBALA, NAGRADE I PORODIČNE SADRŽAJE

Nova energija javnog prostora kroz spoj sporta, tehnologije i zajedništva

Na Ljetnoj pozornici Ilidža 16. juna počeo je projekt LJETNA‘25, koji će sve do 13. jula građanima Sarajeva i posjetiteljima pružiti nezaboravno ljetno iskustvo uz direktne prenose utakmica FIFA Svjetskog klupskog prvenstva te zabavne sadržaje za sve generacije i vrijedne nagradne igre. U savršenom spoju sporta, kulture i tehnologije, projekat je pokrenuo Laboratorij za inovacijska rješenja uz podršku kompanije Hisense zvaničnog partnera ovogodišnjeg prvenstva, Nogometnog Saveza BiH i JU “KSIRC” Ilidža. Cilj projekta je oživjeti javni prostor, ponuditi nove programske sadržaje i doprinijeti razvoju lokalne zajednice kroz inovativne formate.

Ilidža već godinama ima ogroman potencijal da bude centar kulturno-sportskih dešavanja u Kantonu Sarajevo. Projektom LJETNA’25 pokazujemo kako se uz kreativnu viziju i strateške partnere može stvoriti ambijent u kojem se građani povezuju, inspirišu i uživaju u najboljim svjetskim sadržajima bez potrebe da napuste grad. Posebno zadovoljstvo predstavlja i potpisivanju ugovora u Londonu sa kompanijom DAZN za licencirani prenos po FIFA standardima.“, izjavili su iz Laboratorija za inovacijska rješenja.

Fudbal ima moć da ujedini ljude, a mi u Hisenseu vjerujemo da inovacija nije samo u tehnologiji, već i u stvaranju trenutaka koji nas povezuju. Podrška projektu LJETNA

‘25, idealna je prilika da zajednički podijelimo uzbuđenje Svjetskog klupskog prvenstva s publikom u Bosni i Hercegovini i pokažemo kako Hisense tehnologije obogaćuju svakodnevni život“, izjavio je G.din Abdurahman Drkić, generalni direktor Gorenje Commerce BiH i Regionalni direktor prodaje kompanije Hisense Europe.

FIFA Club World Cup 2025™ prvi put se igra u novom formatu sa čak 32 najbolja kluba sa svih kontinenata, a turnir se održava u 12 gradova SAD-a. Hisense, kroz kampanju Own the moment, naglašava kako fudbalski trenuci mogu povezati ljude i obogatiti svakodnevni život. Gledatelji koji posjeduju Hisense televizore i aktivan DAZN nalog mogu besplatno pratiti sve utakmice i ekskluzivne statistike u realnom vremenu.

Pored sportskih prenosa, posjetioce Ljetne pozornice očekuju i dodatni sadržaji: od kreativnih radionica i porodičnih igara do specijalnih večernjih programa. Tokom radnih dana, posebnu pažnju privlače nagradne igre, u kojima gosti mogu osvojiti potpisane dresove A reprezentacije BiH, Hisense kućanske aparate, kao i druge vrijedne poklone. Za veliko finale će posjetioci imati priliku osvojiti i 75 inčni TV HISENSE 75E7NQ PRO za kućna gledanja mečeva u prijateljskoj atmosferi.

Pored glavnih partnera projekat su podržali: Coca Cola, Carlsberg, BH Telecom, Lutrija BH, Franck, Privredna Banka Sarajevo, Adriatic Osiguranje, Orangina, AE sigurnost, TNT radio, O kanal, Green oil, Porsche Sarajevo, Suman, Tomošped d.o.o. i ostali.

Projekt LJETNA ‘25 ujedno predstavlja početak aktivne strategije revitalizacije javnog prostora i kreativnog korištenja prirodnih i infrastrukturnih resursa kojima Ilidža, kao jedna od najzelenijih općina Kantona Sarajevo, već raspolaže. Ljetna pozornica tako postaje mjesto susreta, opuštanja i zajedničkog praćenja historijskih sportskih trenutaka, od šetnje s porodicom do gledanja posljednjih nastupa fudbalskih velikana poput Hallanda, Mbappe-a, Messija.

Ostali čitaju

Bez naočara i sočiva: Kako lasersko uklanjanje dioptrije mijenja život

Laserska korekcija vida je revolucionarna procedura koja može promijeniti...

Znate li da se dioptrija plus može značajno smanjiti? Pogledajte kako

Jedna od najčešćih šala koju deca upotrebljavaju kada se...

Sajam dentalne opreme i medicine DentBIH 2025 – Sarajevo ponovo centar stomatologije i oralnog zdravlja

Sarajevo će početkom oktobra ponovo biti domaćin jednog od...

”Susret s prirodom” – Povezivanje s prirodom kroz planinarenje i avanture na otvorenom

Planinarenje i avanture na otvorenom pružaju jedinstvenu priliku da...

JYSK slavi rođendan i nastavlja sa ekspanzijom – već 15 godina je „Srce vašeg doma“

Do kraja godine JYSK najavio još 4 preuređenja i...