Kako postati influenser – Imate li ambicije da pokrenete vlastiti posao, svakodnevno radite ono što volite i dijelite svoje priče, proizvode i znanje sa svijetom? Ako je odgovor da, tada će vas možda zanimati karijera influensera.
Društveni mediji, blogovi i YouTube video zapisi igraju veliku ulogu u tome da postanete influenseri. Ali oni su samo alati koji pomažu osobi ili brandu da ispliva na površinu među milionima drugih.
Uistinu, uspješni influenseri su dobro povezani, traže utjecaj, imaju aktivne umove i postavljaju trendove. Ono što zaista defiše istinskog influensera je neko ko je poslovno orijentisan, da vodi prodaju.
Odaberite područje interesa
Prije nego što započnete put ka tome da postanete influenser, prvo morate odabrati interes koja vas zanima i o kojem možete dosljedno stvarati sadržaj. Također bi trebali imati određeni nivo stručnosti na tom polju da biste se mogli afirmirati.
Kao influencer, morat ćete istražiti i objaviti sadržaj u odabranom području interesa. Dakle, važno je odabrati nešto za što ste strastveni i na čemu ćete uživati trošeći vrijeme.
Bez obzira volite li kuhati i isprobavati nove recepte ili ste zainteresirani za samostalne izrade, trebate pronaći svoj poziv. Možete odabrati i kombinaciju od 2-3 interesa, ali nemojte je činiti preširokom.
Budite autentični i iskreni u svom pristupu
Ako želite naučiti kako postati influencer, upamtite ovo bolje ostanite vjerni sebi, jer će ljudi shvatiti svaki čin koji pokušate izvesti.
Kao influencer, postat ćete partner i poslovati s brendovima. Novac i besplatni proizvodi se zamjenjuju za vaše usluge i angažman na vašoj platformi. Kao rezultat toga, ponekad ljudi slijede iz vida da su stvarni. Toliko su usredotočeni na rast posla da zaboravljaju na najvažnije ljude: sljedbenike koji to sve omogućavaju.
Optimizirajte svoje profile na društvenim mrežama
Kako postati influenser – Nakon što odaberete područje interesa, sljedeći je korak odabrati željene platforme društvenih medija i kreirati te optimizirati svoje profile. Većina influencera popularna je na samo jednoj ili dvije platforme društvenih medija. Dakle, najbolje je usmjeriti svoje napore na samo 1-2 kanala.
Nakon što odaberete kanale, morate ili stvoriti nove profile ili optimizirati postojeće. Evo nekoliko stvari koje možete učiniti za optimizaciju svojih profila:
Prebacite se na poslovni račun
Ako namjeravate postati influencer, morate se prebaciti na poslovni račun jer to otvara puno više opcija. Većina platformi poput Instagrama, Twittera i Facebooka ima mogućnost kreiranja poslovnog računa u postavkama profila.
Stvorite angažovanu biografiju
Kako postati influenser – Vaša biografija je prvo što netko vidi kad posjeti vaš profil i stoga je važan dio ostavljanja sjajnog prvog dojma. Vaša biografija trebala bi biti sposobna ispričati vašu priču na zanimljiv način. Također bi trebao pružiti sve relevantne informacije o vama, poput vašeg punog imena, lokacije, detalja za kontakt i područja stručnosti.
Dodajte sliku profila i naslovnu fotografiju
Također morate dodati sliku na profilu i naslovnu fotografiju za svoj profil, jer su one također važne komponente vašeg ličnog identiteta brenda. Ljudi često prepoznaju profil na društvenim mrežama po slici profila, pa morate pažljivo odabrati sliku. Također, pobrinite se da vam se lice dobro vidi i da je kvalitet slike dobar.
Shvatite svoju publiku
Kako postati influenser – Prije nego što započnete sa stvaranjem sadržaja i objavljivanjem na društvenim mrežama, morate shvatiti svoju ciljnu publiku. Uticaji utječu na svoju publiku i snažne veze s njom. To je zbog činjenice da ne zadovoljavaju sve, već samo one sa sličnim interesima u istoj niši.
Da biste postali influencer, važno je da znate koga ciljate i da to dobro napravite kako biste izgradili lojalnu bazu sljedbenika. Da biste razumjeli svoju publiku, prvo možete započeti s analizom vaše trenutne baze sljedbenika kako biste dobili uvid u njihove demografske podatke i interese.Većina platformi društvenih medija ima ugrađeni alat za analitiku koji pruža takve uvide o vašoj trenutnoj publici.
Pogodnosti su previše primamljive. Međutim, iluzija ovog glamuroznog načina života donosi veliku konkurenciju. A vaše ime ili ime umjetnika je marka koju morate promovisati kao i svako drugo poslovanje.