Danas kada kažemo oglašavanje, prva sijalica koja vam se upali iznad glave je uglavnom Google oglašavanje. Google posjeduje jedno je od najpoznatijih, najraširenijih i najkvalitetnijih oblika oglašavanja na internetskoj platformi.
Uspon ove vrste oglašavanja od 2000. godine do danas, naveo je hiljade ljudi i kompanija da počne koristiti ovaj način oglašavanja. Njegov veliki adut je visoko ciljan efekat koji omogućuje oglašavanje i prodaju raznih proizvoda i usluga te samim time i povećanje prihoda.
Koje prednosti izdavajaju Google oglašavanje od drugih?
Iako je Google oglašavanje u bijelom svijetu dosta rašireno i općepoznato, u našem bliskom okruženju još uvijek postoji veliki broj pojedinaca i kompanija koje nisu upućene u ovakav način oglašavanja na internetu. Samim tim oni nisu upoznati ni sa osnovnim prednostima koje Google oglašavanje donosi, a koje mogu jako dobro iskoristiti za svoje poslovanje.
Ukoliko ste i vi među njima i ne znate šta predstavlja ovaj sistem internetskog oglašavanja, niste zakasnili i na pravom ste mjestu! Za sve vas, u nastavku izdvajamo 5 glavnih prednosti ove vrste oglašavanja.
Mjerenje i analiza
John Wanamakera u svoje je vrijeme rekao rečenicu koja je postala izuzetno poznata u svijetu oglašavanja i marketinga:
“Pola marketinškog budžeta koje potrošim na oglašavanje je bačeno, samo ne znam koja polovica”.
Ova rečenica idealna je slika ogašavanja jer se referira na nemogućnost mjerenja rezultata marketinških kampanja koja je svakodnevnica. Nije preuveličavanje reći da Google oglašavanjem svaki pojedinac i kompanija može izbjeći problematiku mjerenja rezultata kampanje.
Kroz ovaj način oglašavanja svaki sastavni dio pojedinačno je mjerljiv – broj klikova, broj impresija, postotak klikova na oglase, broj konverzija, cijene po kliku i slično. Kada sumirate sve ove parametre možete zaključiti da je koristeći Google oglašavanje, vrlo lako mjeriti povrat na investiciju (ROI).
Plaćanje po kliku
Glavni princip po kojem Google oglašavanje funkcioniše jeste princip plaćanja po kliku, odnosno generisanja troškova isključivo kada korisnik klikne na oglas. Klikovi se obično dobijaju pomoću određene ključne riječi ili fraze na tražilici ili klikom na sam oglas, bilo da se radi o slikovnom ili tekstualnom oglasu. Ovim principom završeno je razdoblje u kojem se oglašavanje na internetskim stranicama naplaćuje iako ga posjetitelji ni ne vide.
Elementi poput quality score i ad ranka utiču na cijene samih klikova – odlično optimizirane i sređene kampanje Google nagrađuje nižim cijenama klikova i boljim pozicioniranjem. Obzirom da je na ovaj način moguće odrediti decidan budžet kampanje, on u potpunosti omogućava kontrolisanje troškova i određivanje visine budžeta koju je klijent spreman potrošiti. Na taj način imamo potpunu kontrolu troškova i mogućnost planiranja raspodjele budžeta unutar same kampanje.
Koliko relevantne oglase kreiramo ovom opcijom?
Dodatna prednost koju Google oglašavanje nudi je mogućnost izrade relevantnih oglasa koji će se prikazivati samo korisnicima koji pretražuju informacije povezane sa proizvodima ili uslugama koje nudite.
To znači da možemo definisati prikazivanje relevantnih oglasa na temelju ključnih riječi koje korisnici koriste i putem kojih oni traže određene informacije. Što su relevantniji oglasi koje izradimo na temelju ključnih riječi i fraza koje korisnici koriste, bolji će biti rezultati unutar same kampanje.
Zaključimo da…
Google oglašavanje jedno je od najboljih načina oglašavanja na internetu u današnjem online okruženju, te je kao takvo neizostavan dio marketinškog miksa svake kvalitetne Internet marketing kampanje.
U slučaju da Vam je potrebno više informacija o glavnim prednostima koje donosi ova vrsta oglašavanja ili ste shvatili da je ovaj način oglašavanja pogodan za dovođenje visoko ciljanih posjetitelja na Vašu stranicu, svakako se odvažite tražiti pomoć profesionalaca.
Najbolje savjete koji se tiču marketinga možete pronaći na portalu infoarena.