dm donira 49.331 KM narodnim kuhinjama širom BiH

Najveću globalnu shopping groznicu zvanu Black Friday, dmBiH je i ove godine zamijenio društveno odgovornom aktivnošću pod nazivom „GIVING IS THE NEW BLACK“, koja je realizovana u subotu 26. novembra. Četvrti put zaredom, dm zajedno sa svojim kupcima donira 5% ostvarenog dnevnog prometa u dm prodavnicama i na online shopu. Donacija u iznosu od 49.331 KM će biti usmjerena za pripremu obroka u 20 narodnih kuhinja u 24 grada širom BiH.

„U godini visoke inflacije i poskupljenja osnovnih životnih namirnica, aktivnost GIVING IS THE NEW BLACK od velikog je značaja za, nažalost, rastući broj korisnika narodnih kuhinja u BiH. Stoga smo zahvalni našim kupcima koji su u subotu obavili kupovinu u dm prodavnicama i na dm online shopu te na taj način osigurali 9.062 obroka za najpotrebitije“,izjavila je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a BiH.

U protekle tri godine zahvaljujući ovoj aktivnosti dm je donirano više od 100.000 KM narodnim kuhinjama. Ovogodišnja donacija bit će realizovana tokom mjeseca decembra.

 

Ostali čitaju

Počinje treći ciklus „Ženske Mentorske Mreže“

Prilika edukaciju i networking za 50 mladih žena iz...

Čajevi za mršavljenje – Pomažu li zaista?

Šta su čajevi za mršavljenje? Čajevi za mršavljenje su čajevi...

BalCannes srebro zlatnog sjaja za Wiener osiguranje i MITA Group

Već deset godina BalCannes, najveće regionalno takmičenje kreativnosti, radi...

Ulaganje u ekonomsko osnaživanje žena nije samo ispravna, nego i pametna stvar

Steliana Nedera, rezidentna predstavnica UNDP-a u Bosni i Hercegovini,...

Akta.ba proslavila poslovno punoljetstvo najboljom društveno-odgovornom proslavom

Akta.ba, vodeći poslovni portal u Bosni i Hercegovini, proslavio...