back to top

dm donira 49.331 KM narodnim kuhinjama širom BiH

Najveću globalnu shopping groznicu zvanu Black Friday, dmBiH je i ove godine zamijenio društveno odgovornom aktivnošću pod nazivom „GIVING IS THE NEW BLACK“, koja je realizovana u subotu 26. novembra. Četvrti put zaredom, dm zajedno sa svojim kupcima donira 5% ostvarenog dnevnog prometa u dm prodavnicama i na online shopu. Donacija u iznosu od 49.331 KM će biti usmjerena za pripremu obroka u 20 narodnih kuhinja u 24 grada širom BiH.

„U godini visoke inflacije i poskupljenja osnovnih životnih namirnica, aktivnost GIVING IS THE NEW BLACK od velikog je značaja za, nažalost, rastući broj korisnika narodnih kuhinja u BiH. Stoga smo zahvalni našim kupcima koji su u subotu obavili kupovinu u dm prodavnicama i na dm online shopu te na taj način osigurali 9.062 obroka za najpotrebitije“,izjavila je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a BiH.

U protekle tri godine zahvaljujući ovoj aktivnosti dm je donirano više od 100.000 KM narodnim kuhinjama. Ovogodišnja donacija bit će realizovana tokom mjeseca decembra.

 

Ostali čitaju

Popularne online kladionice u 2023. godini

Bet365 je jedna od najpoznatijih i najuspješnijih online kladionica...

dm iz predostrožnosti povlači proizvod „dmBio bademi začinjeni japanskim tamari umakom od soje, 50 g“

S ciljem zaštite potrošača, dm drogerie markt d.o.o. iz...

Radio Reklame – Zvuk Vašeg Brendinga

Produkcija radio reklame je umetnost kombinovanja zvuka, glasa i...

(FOTO) dm dialogicum Sarajevo / Za kraj godine dm u znaku dijaloga

Na novogodišnjem druženju s medijima, održanom 22.12.2022,  kompanija dm...

Telemach BH nastavlja sa podrškom Košarkaškom savezu Bosne i Hercegovine

Saradnja Telemach BH i Košarkaškog saveza Bosne i Hercegovine,...