Prema regionalnom istraživanju Mystery Shopping, BiH je ostavrila nabolji rezultat po kvalitetu usluge na prodajnim mjestima piše biznis portal poslovne.com.

Prema ovom regionalnom istraživanju, koje je provedeno od 15. juna do 15. jula, mjereni su osnovni elementi kvalitete usluge, a s ciljem pronalaženja najboljih pružalaca usluga u cijeloj regiji.

Istraživanje je pokazalo da je Bosna i Hercegovina je s rezultatom od 86,7 posto u odnosu na prošlu godinu ostvarila najveći porast, za 16,8 postotnih bodova.

Druga je Sjeverna Makedonija s rezultatom od 82,5 posto, a treća Hrvatska s istim rezultatom kao i prošle godine od 75,1 posto. Slijede je Slovenija (74,52 %) koja je sa prvog pala na četvrto mjesto, Srbija (sa 69,26%) i Crna Gora sa 69,26%.

Četiri zemlje, uključujući Sloveniju, ispod su ovogodišnjeg prosjeka od 75,58%.

“Tajni kupci” posjetili su u tim zemljama ukupno 800 prodajnih mjesta – autosalone, banke, benzinske pumpe, manje dućane, supermarkete, prodajna mjesta telekomunikacijskih tvrtki, turističko-ugostiteljske objekte i objekte uslužnih djelatnosti.

Najbolje ocjenjena kategorija je koja je u svih šest zemalja regije ostvarila najbolji ukupni rezultat od 95,3 posto je poznavanje proizvoda, dok je, “najlošije” rangirana kategorija nuđenje dodatnih proizvoda, koja je ostvarila rezultat od samo 39,47 posto.

Promatrano po djelatnostima, istraživanje je pokazalo da su se i ove godine najviše istaknuli autosaloni s rezultatom od 97,2 posto. Supermarketi su već niz godina djelatnost s najviše područja za unapređenje, a ove su godine ostvarili rezultat od 58 posto, uz najveći pad u kvaliteti usluge u odnosu na prethodnu godinu.

Najveći je porast kvaliteta usluga ostvarile su banke, za 10,3 postotna poena, na 78,53 posto.