Online marketing polako ali sigurno postaje najrasprostranjeniji oblik promocije. Reklame na televiziji polako odlaze u prošlost. Svakako da će one uvijek biti zastupljene, no njihova efektivnost nije više velika i značajna. Zajedno s razvojem tehnologije, pojavom društvenih medija nastao je online marketing.

Danas možete napraviti izuzetno uspješnu kampanju vodeći je isključivo online. Pitate se kako?

Poznavajući osnove online oglašavanja i određivanja ciljne skupine, odabira društvene mreže ostvarit ćete odlične rezultate za vaše poslovanje.

Jedan od osnovnih načina je oglašavanje putem društvenih mreža. Skoro svi imamo račun na barem jednoj društvenoj mreži. Većina nas provodi svoje slobodno vrijeme listajući naslovnice Facebooka, Instagrama Twittera i drugih socijalih platformih. Zbog toga oglašavanje na Facebooku i Instagramu je izvrsna opcija online kampanje.

Više puta je dokazano da putem društvenih mreža brendovi stvaraju bolje odnose sa kupcima. Također, uz pomoć objavljenog sadržaja brendovi stvaraju i šalju željenu sliku o sebi.

Korištenje haštagova jedan od načina promocije

Plaćeni oglasi nisu jedini način oglašavanja na društvenim mrežama. Svakako da i uz njihovu pomoć možete postići željene rezultate.

No, prirodni rast profila i publike privući će ciljanu skupinu koju zaista zanimaju vaši prozivodi / usluge.  Korištenje haštagova je super opcija da na zanimljiv način sprovedete vašu online kampanju.

Kreirajte haštag koji je univerzalan ali ipak se odnosi na vaš biznis. Haštagove koristite na storijima, ispod objava. Poželjno je čak da haštag stoji u opisu profila na Instagramu ili Facebooku.

Sigurno se pitate kako haštagovi mogu pomoći promociji vašeg biznisa? Kada kreirate zanimljiv haštag i kada ga koristite u skoro svakoj objavi tada će i vaši pratitelji početi koristiti haštag.

Naravno, uvijek možete organizirati razne nagradne igre ili natjecanja u kojima je jedan od uslova navođenje vašeg haštaga. Tada, bilo ko vidi objavu sa vašim haštagov iz znatiželje će kliknuti i u većini slučajeva doći do vašeg brenda.

Zasigurno da su haštagovi inovativan i zabavan način online promocije.

Komunicirajte sa pratiteljima

Srž društvenih mreža je povezivanje i komunikacija. Iz tog razloga one su postale odličan vid reklamiranja. Svi vaši kupci imaju priliku upoznati osobe koje stoje iza brenda, vašu priču i clj.

Oglašavanje na Facebooku i Instagramu je trenutno najpopularnija vrsta promocije

Ne dopustite da postanete samo brend, u kojima svi ostali ne mogu vidjeti ništa osim proizvoda. Kroz objave koje potiču na razgovor prikažite pratiteljima ko ste zapravo VI. Svi žele znati ko je osoba koja stoji iza njihovog omiljenog proizvoda, kako nastaje prozivod itd.

Također, poželjno je da redovno odgovarate na upite vaših kupaca. Tako stvarate sliku prijateljski nastrojenog brenda koji želi pomoći kupcima.

Ne zaboravite i na Google Ads

Osim oglašavanja na društvenim mrežama, postoji još jedna opcija online marketinga – Google Ads.

Iako reklamiranje na Google-u zahtjeva određeni budžet, ovo je i dalje efektivan način da dođete do ciljane skupine.

Uz reklame na Google-u možete potaknuti klikove na vašu web stranicu. Ovo je posebno izvrsno za sve koji imaju online shop.

Vaša reklama se može pojavljivati samo lokalno ili u cijelom svijetu. Na vama je da izaberete jednu od navedenih opcija.

Upravljanje Google Ads kampanjama mnogima je zbunjujuće. Ne razumiju svi kako čuveni Google funkcioniše po pitanju reklama. Kako bi vaša kampanja uz Google Ads bila uspješna nije potrebno samo platiti i očekivati milionske posjete na vašu web stranicu.

Kao i za svaku kampanju, pa tako i za ovu, potrebno je razviti poseban plan strategije u kojoj ćete definistati ko je vaša ciljana publika i koji su ciljevi koje želite postići.

Danas, skoro da i ne postoji poslovanje koje se ne promoviše uz pomoć Google Ads-a ili društvenih mreža. Online marketing je sadašnjost i budućnost promocije. Stoga, omogućite vašem poslovanju da postigne odlične rezultate uz sprovođenje online kampanje.